Адзіная дыспетчарская служба 115

Submitted by Administrator on сер, 12/05/2021 - 16:42

115

Для неабыякавых жыхароў, якія жадаюць актыўна ўдзельнічаць у развіцці свайго горада, ўплываць на паляпшэнне якасці паслуг у сферы ЖКГ існуе магчымасць накіроўваць скаргі на партал «Мой горад» 115.БЕЛ.

    

1. Паведаміць аб праблеме можна набраўшы нумар 115

         Аператар зарэгіструе вашу заяўку ў праграме АС «Дыспетчарская служба» (сутнасць праблемы і адрас) і назаве яе нумар, па якім вы зможаце потым адсачыць яе выкананне. Затым ён перадасць заяўку ў рэжыме-онлайн ў раённую арганізацыю для выканання: для замены лямпачкі, рамонту ліфта, уборкі двара і да т.п. Таксама аператар ажыццяўляе выходны абзвон заяўнікаў на прадмет выканання заявачнага рамонту і якасці аказаных паслуг.

         Сярод аварыйных заявак прыярытэт аддаецца тым праблемах, якія ўяўляюць небяспеку для якія пражываюць і могуць нанесці сур'ёзны ўрон: заліцця з размешчаных вышэй кватэр, замыкання ў электрашчытавой, засоры сістэмы каналізацыі, пах гарэлай праводкі, прарывы ​​сістэмы водазабеспячэння і ацяплення.

 

2. Паведаміць аб праблеме можна апублікаваўшы запыт на партале «Мой горад» 115.БЕЛ

         Пасля праходжання рэгістрацыі на партале карыстальнік можа адправіць паведамленне з фатаграфіяй. Зваротная сувязь з грамадзянамі рэалізуецца праз прадастаўленне магчымасці прагляду статусу апрацоўкі апублікаванага запыту, а таксама аналізу вынікаў выкананай работы па запыце ў фармаце малюнкаў «было» і «стала». Тэрмін выканання не больш за 8 дзён з моманту апублікавання запыту на Партале.

 

Для чаго гэта трэба?

         Мэтай з'яўляецца выкарыстанне камп'ютэрнай базы дадзеных куды ўносяцца усе заяўкі жыхароў вобласці, патэлефанаваў на кароткі нумар 115. Доступ да яе прадастаўляецца кіраўнікам прадпрыемстваў-пастаўшчыкоў жыллёва-камунальных паслуг раёнаў і кіраўнікам дзяржаўных органаў, таму зараз кіраўнік раёна зможа ў любы дзень убачыць, колькі заявак паступіла ад жыхароў яго раёна, з якіх дамоў і на што часцей за ўсё скардзяцца людзі. Акрамя таго, у кампутарнай базе даных будзе зафіксаваны час звароту жыхара, час перадачы яго заяўкі ў раённую арганізацыю і статус яе выканання.

 

Камунальнікаў - пад кантроль!

         Такая празрыстасць дапаможа лепш кантраляваць працу прадпрыемстваў-пастаўшчыкоў жыллёва-камунальных паслуг, а таксама дасць магчымасць больш аб'ектыўна аналізаваць стан дамоў, інжынерных камунікацый.

Жыхароў Мінскай вобласці чакае новаўвядзенне: з 01 студзеня 2019 года ўсе тэлефоны раённых дыспетчарскіх службаў будуць пераключаныя на адзіны кароткі  кругласутачны нумар 115.