ЗАЦВЕРДЖАНЫ
Паседжаннем камісіі
№ 2 ад 22.12.2022г.
П Л А Н
працы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі
на УП «Камунальнік»
№№ пп |
Назва мерапрыемстваў |
Тэрміны правядзення |
Адказны за выкананне і кантроль |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Праводзіць праверкі і службовыя расследаванні па фактах зваротаў грамадзянаў і юрыдычных асоб, у якіх паведамляецца пра факты карупцыі і іншыя парушэнні карупцыйнага заканадаўства. Абагульняць, абмяркоўваць і прымаць развязкі па ўсіх фактах на паседжаннях камісіі |
увесь час |
Старшыня камісіі, чальцы камісіі |
2. |
Прыняцце развязкаў і прафілактычных дзеянняў, скіраваных на знішчэнне ўмоў якія спрыяюць карупцыйным праявам |
цягам года |
Чальцы камісіі |
3. |
Правядзенне паседжанняў камісіі з рассмотре-нием матэрыялаў пра парушэнне заканадаўства і актаў праверак, маніторынгаў у УП «Кім-мунальник» |
не радзей за 1 раз у паўгоддзе |
Старшыня камісіі, сакратар камісіі |
4. |
Правесці навучанне ўсіх чальцоў камісіі на аднадзённых навучальных семінарах па пытаннях супраціву карупцыі ў навучальным цэнтры «Жилком» з улікам змен у заканадаўстве Рэспублікі Беларусь |
цягам года |
Аддзел кадраў |
5. |
Забеспячэнне мэтавага і эфектыўнага выкарыстання бюджэтных сродкаў, а таксама сродкаў мелых мэтавае прызначэнне |
увесь час |
Дырэктар, зам. дырэктары, падз. бухгалтар, падз. эканаміст, пач. ЖРЭП-2-6 |
6. |
Выкананне развязку Мінскага аблвыканкама № 1089 ад 19.12.2014 «Пра выкананне антыкарупцыйнага заканадаўства |
увесь час |
Чальцы камісіі па подведом-ственности |
7. |
Пры правядзенні прац па спагнанні запазычанасці забяспечыць: - правядзенне спраўджанняў; - кантролю за тэрмінамі пазоўнай даўнасці; - персанальную адказнасць за своевре-менное правядзенне пераразлікаў аплаты за жыллёва-камунальныя паслугі |
увесь час |
Бухгалтэрыя АКП, бухгалтэрыі ЖРЭП-2-6, юрыдычны аддзел , РКЦ |
8. |
Забеспячэнне выканання заканадаўства пры правядзенні будаўніча-падрадных прац |
увесь час |
Зам. дырэктары па жыллёвых і камунальных пытаннях, жыллёвы аддзел, ПТА |
1 |
2 |
3 |
4 |
9. |
У выкананне дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14.06.2007г. № 3 «Эканомія і ашчаднасць – галоўныя фактары эканамічнай бяспекі дзяржавы» арганізаваць кантроль за рацыянальным выкарыстаннем фінансавых, сыравінных, паліўна-энергетычных і матэрыяльных рэсурсаў, зніжэнні ўдзельных матэрыяльных выдаткаў |
раз в квартал |
Гл. інжынер, аддзел падз. энергетыка, бухгалтэрыя АКП, бухгалтэрыі ХЖРЭУ-3-6, РБУ начальнікі падпадзелаў |
10. |
Ажыццяўленне кантролю за ўчасным падаваннем працаўнікамі дэкларацый пра атрыманыя прыбыткі |
увесь час |
Аддзел кадраў |
11. |
Правядзенне імпрэз, скіраваных на рэалізацыю і выкананне Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 5 «Пра ўзмацненне вымогаў да кіроўных кадраў і працаўнікоў» ад 15.12.2014, Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 6 ад 12.10.2021 «Пра змену Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь» |
увесь час |
ОК, бухгалтэрыя АКП, юрыдычны аддзел |
12. |
Правядзенне маніторынгу выканання заканадаўства пры налічэнні заработнай платы (улічваючы штатную і фактычную колькасць працоўных), а таксама фактычна пералічаных у падпадзелы банкаў на карт-рахункі працаўнікоў сум заработнай платы |
увесь час |
бухгалтэрыя АКП, ООТиЗ |
13. |
Арганізацыя семінараў з кіраўнікамі і адмыслоўцамі прадпрыемства па пытаннях анты-карупцыйнага заканадаўствы |
1 раз у паўгоддзе |
Старшыня камісіі, юр. аддзел |
14. |
Разгляд выканання працоўнага кодэкса Рэспублікі Беларусь і калектыўнай дамовы |
1 раз у паўгоддзе |
Аддзел кадраў, ООТиЗ, прафкам |
15. |
Ва ўсталяваным парадку забяспечваць праўны суправод чыннасці апарата прадпрыемства, аказваць праўную дапамогу ў межах кампетэнцыі падпадзелам прадпрыемства |
увесь час |
Юрыдычны аддзел |
16. |
Пра зняволенне дамоў на пакрыццё страт, злучаных са зместам жылых памяшканняў у інтэрнаце, з арганізацыямі, што з'яўляюцца наймальнікамі, грамадзянаў, якія жывуць у інтэрнаце |
1 раз у паўгоддзе |
Юрыдычны аддзел, начальнікі ЖРЭП №№ 2-6 |
17. |
Разгляд пытанняў па рэалізацыі працэдур закупаў, тавараў, прац (паслуг) |
1 раз у паўгоддзе |
АМТЗ, юр.аддзел падз. бухгалтар |
18. |
Пры правядзенні інвентарызацыі актываў і абавязанняў забяспечыць поўную і дакладную праверку фактычнай наяўнасці маёмасці (яго складнікаў). Практыкаваць правядзенне пазапланавых (кантрольных) інвентарызацый. Усталёўваць прычыны нястач і лішкаў і твараў вінаватых у іх узнікненні |
Галоўны бухгалтар, галоўны інжынер, намеснікі дырэктара, начальнікі падпадзелаў |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
19. |
Правядзенне аналізу карупцыйных рызык пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур |
П квартал |
Зам. дырэктары, дырэктар РКЦ, начальнік аддзела па працы са зваротамі грамадзянаў і юр. твараў |
20. |
Правядзенне аналізу выканання заканадаўства пры падаванні жылых памяшканняў у інтэрнатах на балансе прадпрыемства |
1 раз у паўгоддзе |
Жыллёвая камісія, старшыня ППО |
в 2023 году
Старшыня камісіі С.Н. Казановіч
Сакратар В.Е. Альшэўскі